Yhteystiedot

Suomen Dystonia-yhdistys ry, c/o Liikehäiriösairauksien liitto ry, Käsityöläiskatu 4A, 20100 Turku

Kausi 2024

Puheenjohtaja: Mikko Juutinen, puh. 040 764 0908, mikäli soittoon ei vastata, soittopyynnön voi jättää tekstiviestitse. Liittymässä ei ole vastaajaa, puheenjohtaja@dystoniayhdistys.com
Sihteeri: Elli Gyldén, puh. 045 235 2338, sihteeri@dystoniayhdistys.com
Meidät tavoittaa myös WhatsApp-numerosta 045 235 2338.
Tiedotusasiat: tiedottaja, tiedotus@dystoniayhdistys.com

Yhdistyksen numeroista vastataan aina, kun siihen on mahdollisuus. Kuitenkin varmimmin virka-aikana. Jos et heti saa vastausta, yritäthän uudelleen tai laita tekstiviesti, niin otamme yhteyttä.

Ota yhteyttä

Mikäli haluat ottaa yhteyttä yhdistykseen tai sinulla on kysymys verkkosivujemme toimivuudesta, täytä alla oleva yhteydenottolomake ja lähetä se. Vastaamme mahdollisimman pian antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Liikehäiriösairauksien liitto ry:n yhteystietoja

Liikehäiriösairauksien liiton järjestötoiminnan asiantuntijat ovat myös sairastavien ja heidän läheistensä tukena. Liiton viiden järjestötoiminnan asiantuntijan tehtävänä on ohjata ja neuvoa, tehdä yhteistyötä liiton 23 jäsenyhdistyksen (valtakunnalliset Suomen Dystonia-yhdistys ry, Suomen Huntington-yhdistys ry, Essentiaalinen vapina ry ja alueelliset Parkinson-yhdistykset) ja niiden vertaistukiryhmien ja -kerhojen kanssa sekä järjestöjen ja julkisen sektorin kanssa.

Liitto tiedottaa ajankohtaisista asioista, kehittää ja kouluttaa sekä ohjaa vapaaehtoisuuteen ja vertaistukeen perustuvaa harraste-, virike- ja vaikuttamistoimintaa. Liitto tukee liikehäiriösairauksiin sairastuneita ja heidän omaisiaan sekä tekee edunvalvontaa eri puolilla Suomea.

Liikehäiriösairauksien liiton henkilökunnan yhteystiedot.