Dystonia-tietoisuuskuukauden webinaari 6.9.2023

6.9.2023

Tervetuloa seuraamaan Dystonia-tietoisuuskuukauden webinaaria keskiviikkona 6.9.2023 klo 18-19.30.

Webinaariin ei ole ennakkoilmoittautumista.

Suomen Dystonia-yhdistys ry ja Liikehäiriösairauksien liitto ry järjestävät yhteistyönä dystonia-aiheisen webinaarin, jota kaikki ovat tervetulleita seuraamaan.

Aiheena on Ei-motoriset oireet ja jaksaminen dystoniassa ja luennoitsijana on Neuroliiton Maskun neurologisen kuntoutuskeskuksen johtaja, neuropsykologian dosentti Päivi Hämäläinen. Kokemuspuheenvuoron pitää kokemustoimija Elli Gylden.

Webinaari toteutetaan Teams-alustalla ja voit osallistua siihen omalta koneeltasi. Jos Teams ei ole sinulle tuttu ja kaipaat opastusta webinaariin liittymisessä, voit tiedustella digivapaaehtoisen tarjoamaa etäopastusta 31.8. soittamalla Kertulle 0447058536 tai laittamalla sähköpostia digihanke@liikehairio.fi. Pääset mukaan klikkaamalla seuraavaa linkkiä:

Osallistumislinkki

Lisätietoa Liikehäiriösairauksien liiton sivuilta https://www.liikehairio.fi/ajankohtaista/dystonia-tietoisuuskuukauden-webinaari

Neuropsykologian dosentti Päivi Hämäläinen
Kokemustoimija Elli Gylden